HTML

Thingie-blog

Játék értékelések, film értékelések és zene (nami?) értékelések! És persze vélemények.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ujjászületés rulz

2009.06.10. 17:13 :: J3l4n

Van már vagy kemény 2 (3?) napos a blog, de már most teljesen átalakítom. Miért? Mert rájöttem, hogy nem tudok minden nap (2 nap, 3 nap, 4 nap...) értékeléseket írni játékokról, a konzol háború ennyire nem érdekes a számítástechnika, pedig nem is érdekel. Meg, ugye megtaláltam a téma átállítása gombot is. Szóval ezentúl már rakok mindenféle dolgot, erre alapozva neveztem át. (A dolog angolul thing, a thingie, pedig egyfajta becézés. Szerintem vicces.)

Estére felrakok, valami érdemleges frissítést. Mondjuk Pontban 20.00-kor.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szjk.blog.hu/api/trackback/id/tr891177110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]{omlol 2009.06.10. 19:02:13

Jó lesz ez Jelan ;) Az Assasin's Creed-es cucc tökjo lett ^^

]{omlol 2009.06.10. 19:03:22

Az más kérdés, hogy nem értek vele egyet, mert szerintem nagyon nagyon...... unalmas.. ezvan :D

J3l4n 2009.06.10. 20:42:42

So sad, so sorrow.
(Amúgy észrevettétek, hogy a SAD szóból kijön, hogy ASD?)
süti beállítások módosítása